آخرین اخبار

۷۸ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


 دیدار طلاب خوزستانی مقیم قم با نماینده ولی فقیه در خوزستان

  زمان؛ چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰.۳۰
 مکان؛ قم، دور شهر، مسجد امیرالمومنین(ع)

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 دیدار رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با نماینده ولی فقیه در خوزستان

 آقای مهدی اسلام پناه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گفت‌وگو کرد.

 در این دیدار رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه های سازمان پرداخت.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد هم با اشاره به افزایش قیمت در برخی کالاها و کاهش کمیت و کیفیت آنها، اظهار کرد: در کنار سازمان ملی استاندارد دستگاه قضا نیز با قاطعیت حضور داشته باشد، به گونه ای که متخلفین وقتی خلافی مرتکب می شوند احساس کنند که هزینه بردار است.

 امام جمعه اهواز با بیان اینکه اگر جریمه های متخلفین سنگین باشد، طبیعتا خیلی از مشکلات حل خواهد شد، افزود: در بحث خودرو و محصولاتی که در داخل تولید می شود باید این مسأله را شاهد باشیم.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با تأکید براینکه نظارت باید به معنای واقعی کلمه محقق شود، خاطرنشان کرد: حضرت امیرالمؤمنین(ع) در نامه ۵۳ نهج البلاغه به مالک اشتر، یکی از نکات کلیدی که متذکر می شوند، بحث نظارت است.

 نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: مجموعه دستگاه های نظارتی اگر در کنار یکدیگر باشند و مردم نیز برخوردهای قاطع آنها را ببینند، خوشحال می شوند و در آنها امید ایجاد می شود.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد عنوان کرد: در کالاهای مختلفی به لحاظ استاندارد موفق بوده ایم، اما این موفقیت نسبی است و همچنان راه ادامه دارد.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 باحضور نماینده ولی فقیه در خوزستان

 کنگره شهدای روحانی خوزستان برگزار شد

 کنگره شهدای روحانی خوزستان باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

 در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنور، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به عنوان مهمان برنامه به سخنرانی پرداخت و شخصیت‌هایی همچون آیت الله حیدری و فرحانی نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز حضور داشتند.

 همچون این برنامه علاوه بر مسئولان استانی، حضور گسترده علما، فضلا، اساتید و روحانیون مدارس علمیه خوزستان را به همراه داشت.

 لازم به ذکر است، کنگره شهدای روحانی خوزستان در راستای برگزاری کنگره ۴ هزار شهید روحانی است که بناست، ۴ خردادماه در قم برگزار شود.

 این کنگره در استان خوزستان نیز برای تجلیل از شهدای روحانی خوزستان و تجلیل از فرماندهان روحانی که در دفاع مقدس در جنگ مسئولیت داشتند، برگزار شد.

 

 

 ضرورت جراحی اقتصادی برای مردم تبیین شود

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی‌ موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در یادواره شهدای روحانی خوزستان اظهار داشت: روحانیت در سخت ترین لحظه های هشت سال دفاع مقدس و در خط مقدم، علاوه براینکه در جایگاه هدایت دینی نقش ایفا می‌کرد، بلکه در کسوت یک رزمنده و دفاع از مزهای اسلامی نیز حضور داشت.

 وی با بیان اینکه روحانیون در جبهه ها توانسته بود قلب ها را به سمت و سوی کارزار و دفاع مقدس به میدان بیاورد، ادامه داد: روحانیت در صحنه هایی همچون دفاع از حریم ولایت و اهل بیت(ع) نیز به خوبی درخشیدند.

 نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به نقش بی بدیل روحانیت اشاره و ادامه داد: این قشر از جامعه اسلامی توانسته افتخارآفرین باشد و خطی ماندگار را ترسیم کند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد خاطرنشان کرد: به اعتقاد بنده مسئولیت و مأموریت روحانیت در ابعاد فرهنگی جامعه و در دفاع مقدس پیشگام دیگر اقشار بوده اند.

 امام جمعه اهواز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه جهاد تبیین فریضه است، ادامه داد: این فریضه قطعی و فوری است. ویژگی جهاد تبیین نیز واجب عینی بودن آن می باشد.

 وی با بیان اینکه مصداق جهاد تبیین در شرایط کنونی، در خصوص تبیین جراحی سخت اقتصادی از سوی دولت است، افزود: وظیفه ما ابتدا قانع کردن خودمان و در مرحله بعد مردم است.

 نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پایان به اهمیت انجام اقدامات فرهنگی در زمینه حجاب و فرزندآوری و ضرورت حضور فرهنگ سازی روحانیت در این عرصه ها پرداخت.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 حضور نماینده ولی فقیه خوزستان در جمع معلمان مدارس راه ایمان / توجه معلمان به مقوله خودسازی

 حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در جمع معلمان مدارس موسسه راه ایمان حضور پیدا کرد و به سخنرانی پرداخت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به معلمان مدارس موسسه راه ایمان تأکید کرد: تربیت باید در تمام ابعاد انجام شود و خودسازی باید مورد توجه معلمان قرار گیرد.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 اطلاعیه میز خدمت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

 روابط عمومی و امور رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰

 بنا به دعوت نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد؛

 نشست هم اندیشی ائمه جمعه و مسئولین پیرامون بررسی و رفع مشکلات خوزستان

 اولین نشست هم اندیشی مشترک نماینده ولی فقیه، استاندار، نمایندگان مردم در خبرگان رهبری، اعضای شورای تأمین، نمایندگان مردم شهرستان ها در مجلس و ائمه جمعه پیرامون بررسی و رفع مشکلات استان خوزستان بنا به دعوت حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد.

 

 در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: از میان چالش ها و مشکلات استان، اولویت ها شناسایی و چکش کاریی خواهند شد و از ظرفیت دستگاه ها برای حل مشکلات استان استفاده می شود.

 وی با تأکید براینکه اگر دستگاه ها بخواهند جزیره ای کار کنند، مشکلات به نحو احسن حل نخواهند شد، ادامه داد: این نشست هم اندیشی ائمه جمعه و مشکلات به صورت فصلی برگزار و از ظرفیت های کشوری نیز برای حل مشکلات خوزستان استفاده می شود.

 در ابتدای این نشست هرکدام از ائجمعه جمعه، نمایندگان مردم شهرستان های مختلف در مجلس شورای اسلامی به بیان چالش های موجود با نگاه استانی و راهکارهای برون رفت از آن و بهبود وضعیت معیشت مردم پرداختند که از جمله آنها می توان به سرفصل های کلی جهاد تبیین در اجرای قانون حذف ارز ترجیحی، تنش آبی در تابستان ۱۴۰۱، گرانی ها، عدم نظارت بر بازار و شبکه توزیع و تحقق شعار سال جاری اشاره کرد.

 در بخش های دیگر این نشست که قریب به ۸ ساعت به طول انجامید، آیات موسوی جزایری و کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری که بع علت کسالت یا سفر در جلسه حضور نداشتند از طریق گفتگوی تلفنی نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را درخصوص موضوع جلسه بیان کردند، همچنین آیات حیدری و فرحانی دیگر نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری نیز باحضور در این نشست به بیان پیشنهادها، دیدگاه ها و راهکارهای خود درخصوص مسائل استان پرداختند.

 

 در ادامه نیز فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان، استاندار خوزستان، رئیس دادگستری استان خوزستان، دادستان عمومی و مرکز خوزستان، مدیر حوزه علمیه برادران استان، مدیرکل صدا و سیمای خوزستان و معاون تعلیم و تربیت سپاه استان نیز به بیان نکات خود پرداختند.

 در بخش دیگری از نشست نیز آقای راضی جلالی کارگروه تحقق شعار سال مقام معظم رهبری دفتر نماینده ولی فقیه و رئیس پارک علم و فناوری خوزستان و آقای گلستان باغ کارگروه تحول آفرینی استان دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز نکات مهمی را پیرامون کارگروه های خود مطرح کردند.


 
 در این نشست اعضای خبرگان رهبری در استان خوزستان، اعضای شورای تأمین استان از جمله استاندار خوزستان، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان، فرمانده نیروی انتظامی خوزستان، رئیس دادگستری خوزستان و دادستان عمومی مرکز استان، نمایندگان حوزه های مختلف خوزستان در مجلس شورای اسلامی، مدیر حوزه علمیه خوزستان و مدیرکل صدا و سیمای استان حضور داشتند.

 

 

 مردم باید از یارانه ها بهره مند می‌شدند نه مافیا و سر زنجیره

 حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، در هم اندیشی ائمه جمعه و مسئولان استان خوزستان پیرامون بررسی و رفع مشکلات استان، در دفتر امام جمعه اهواز اظهار داشت: باتوجه به ظرفیت های خوزستان، ۵ چالش و مسأله استان شناسایی و با ظرفیت های استانی و کشوری به رفع آنها بپردازیم.

 وی به تشکیل دبیرخانه و کارگروه پیگیری هم اندیشی ائمه جمعه و مسئولین باهدف رفع مشکلات استان خوزستان اشاره و بیان کرد: تقسیم کار لازم صورت می گیرد و هرکدام از مسئولان رسالت خود را اجرایی و عملی می کند.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان، مسأله مهم و اساسی استان را معضلات موجود و رفع آنها برشمرد و گفت: دولت تصمیم کلان و به حق گرفته که همه اقتصاددانان معتقد به ضرورت انجام این کار هستند، اما دشمن به دلیل در خطر افتادن منافع در تکاپو است.

 امام جمعه اهواز با بیان اینکه مردم باید از یارانه ها بهره مند می شدند و نه مافیا و سر زنجیره، ادامه داد: به همین دلیل دستشان کوتاه شده و دائما در حال توطئه هستند. خوزستان هم به دلیل اینکه در نوک پیکان حمله دشمن است، لازمه مقابله با این توطئه در کنار هم قرار گرفتن ظرفیت ها می باشد.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد عنوان کرد: در تمام سالیان انقلاب اسلامی هرکجا وحدت بود، توانستیم به خوبی عمل کنیم به ویژه اگر در کنار این وحدت، مدیریت موفق و جهادی وجود داشته باشد، حرکت کُندی نخواهد بود.

 نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خاطرنشان کرد: اگر ۵ اولویت با تقسیم کار دنبال شود، شاهد افزایش اشتغال و بهبود وضعیت معیشت مردم خواهیم بود.

 امام جمعه اهواز گفت: مسئولان استانی و شهرستانی در بین مردم حضور پیدا کنند و به آنها دلگرمی داده شود، چراکه این حضور بسیار اثرگذار خواهد بود.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 

دیدار فضلاء و روحانیون استان با نماینده ولی فقیه در خوزستان

 فضلاء و روحانیون خوزستان با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در مصلی امام خمینی(ره) اهواز دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام سید مجتبی تاجگردون، معاون امور حوزوی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز پیرامون استراتژی دشمن بامحوریت نا امید کردن مردم به بیان نکاتی پرداخت.

 در ادامه نیز حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوزستان پیرامون تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی نیز نکات حائز اهمیتی را بیان کرد.

 در بخش دیگری از این دیدار قریب به سه ساعته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، طی تماس تلفنی با آقای مرتضوی، معاون اجرایی رئیس‌جمهور، از وی خواست تا توضیحاتی را درخصوص طرح هدفمندسازی یارانه و حذف ارز ترجیحی برخی کالاها به فضلاء و طلاب حاضر در این دیدار ارائه دهد.

 در ادامه نیز تعدادی از طلاب و روحانیون حوزه علمیه سراسر خوزستان به بیان دغدغه ها، مطالبات مردم به ویژه قشر مستضعف جامعه، ضرورت جهاد تبیین، اهمیت گفتگوی مسئولان با مردم قبل از اقدام و... پرداختند.

در بخش پایانی حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان به سخنرانی پرداخت و در نهایت نماز ظهر و عصر نیز به امامت ایشان اقامه شد.

 همچنین بعداز اقامه نماز، حلقه های گفتگوی صمیمی و چهره به چهره طلاب و روحانیون با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان ایجاد و به بیان پرسش ها و دریافت پاسخ های خود پرداختند.

 

 

 شاخصه های جهاد تبیین از زبان نماینده ولی فقیه در خوزستان

 حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در دیدار فضلاء و روحانیون استان اظهار داشت: در رابطه به تشکیل این جلسات، چهارمین سال است که در خدمت هستیم و از ابتدا بنا بر دیدار و حضور در بین طلاب، مدارس علمیه و نشستن پای صحبت های آنها بوده است.

 وی بیان کرد: درخصوص جهاد تبیین، دولت سیزدهم دولت انقلابی و مردمی است و نیازمند همراهی بیش از گذشته می باشد و امامان جمعه تا زمانی که یک دولت رأی مردم را دارد وظیفه همراهی را دارند.

 نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: چه می شود که نظام سلطه در هر عصر و زمانی مسلط بر افکار عمومی می شود؟ یک بحث کلیدی است که باید به آن پرداخته شود.

 امام جمعه اهواز بیان کرد: درخصوص جهاد تبیین که رهبرمعظم انقلاب از ما مطالبه می کنند، فرمودند تحریم نمی توانست اینگونه در جامعه تأثیر گذار باشد بلکه تحریف می تواند بیشترین اثر را داشته باشد.

 وی با اشاره به اینکه در حادثه عاشورا تحریف بود که توانست ۳۰ هزار نفر را در مقابل فرزند پیامبراکرم(ص) قرار دهد، تأکید کرد: در نقطه مقابل تحریف، جهاد تبیین است که ۴ شاخصه و مؤلفه در جهاد تبیین وجود دارد و نخست اینکه فریضه بزرگ الهی می باشد و بپذیریم در هر برهه از زمان رسالت ما تبیین است.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد "قطعی بودن" را دومین مولفه جهاد تبیین معرفی کرد و افزود: دو شاخصه پایینی نیز به ترتیب فوری بودن و عینی بودن می باشد و بر همه واجب است که لازمه آن ابتدا افزایش بصیرت خود است‌.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه در زمینه هدفمند کردن بایستی قبل از اجرایی کردن آن برای مردم تبیین می شد، خاطرنشان کرد: با این حرکت دولت می خواهد مسأله چالشی کشور را حل کند. رئیس جمهور آبروی خود را سر دست گرفته و با خداوند متعال معامله کرده است.

 امام جمعه اهواز با بیان اینکه باتوجه به وضعیت استان خوزستان، وظیفه همه عمل به جهاد تبیین است، اظهار داشت: زمانی می‌گفتند به برکت برجام حقوق کارکنان دولت را می دهیم، اما امروزه با توکل به خداوند متعال و با عزت حقوق ها را پرداخت می کنند و نه به امید برجام.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شد تا در برابر تکانه های اقتصادی بتوانیم خود را نگه داریم و دچار آسیب نشویم، افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی تولید داخل افزایش پیدا کند و جوانان بیکار به سر کار بروند.

 نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: یک ماه عبادت و بندگی را پشت سر گذاشتیم توصیه بنده این است که آن را حفظ کنید و تلاش شود دستاوردهای این یک ماه در سایر ماه ها نیز مراقبت شود. شیطان به عنوان دشمن قسم خورده به دنبال از بین بردن این سرمایه است.

 

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 باحضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد؛

 دومین نشست ساماندهی وضعیت مرز بین‌المللی شلمچه

 دومین نشست ساماندهی وضعیت مرز بین‌المللی شلمچه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در محل دفتر امام جمعه خرمشهر برگزار شد.

 در این نشست مصوبات جلسه گذشته مورد بررسی قرار گرفت و دوباره بر هماهنگی‌‌های بین‌بخشی به‌منظور تغییر در وضعیت فعلی مرز بین‌المللی شلمچه تأکید شد و نماینده ولی‌فقیه در خوزستان نیز برای تحقق مصوبات این جلسه ضرب‌العجل تعیین کرد.

 همچنین مدیرعامل و رئیس‌ هیأت‌مدیره سازمان منطقه آزاد اروند نیز ضمن استقبال از مصوبات جلسه پشتیبانی کامل این سازمان را به ‌منظور تحقق ضرب‌العجل تعیین شده از سوی نماینده‌ ولی‌فقیه در خوزستان اعلام و افزودند: تأکید ما در سازمان منطقه آزاد اروند نیز یک‌پارچه‌سازی حاکمیت در مرز بین‌المللی شلمچه و برقراری فرماندهی واحد در این پایانه مسافری و تجاری بین‌المللی است.

 در این نشست امام جمعه خرمشهر، مدیرعامل و معاونین سازمان منطقه آزاد اروند، ناظر گمرکات استان خوزستان و مدیر گمرک خرمشهر، مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای خوزستان، مدیر پایانه مرزی شلمچه، فرماندار ویژه خرمشهر و برخی دیگر از مقامات محلی نیز حضور داشتند.

 

 

 نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:

 مدیریت ارشد یکپارچه در مرز بین‌المللی شلمچه مستقر می‌شود/ ضرورت استقرار گمرک در مبادی خروجی منطقه آزاد اروند

 حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده‌ ولی‌فقیه در خوزستان در حاشیه بازدید از پایانه مرزی و تجاری مرز بین‌المللی شلمچه اظهارداشت: مدتی است که در مرز بین‌المللی شلمچه با معضلاتی و مشکلاتی مواجه هستیم که این موارد در جریان دو نشست اخیر بررسی و تمهیداتی اندیشیده شده که با اجرای این تمهیدات شاهد کاهش معطلی زوار ایرانی و عراقی در مرز بین‌المللی شلمچه خواهیم بود.

 وی با اشاره به اینکه فلسفه وجودی منطقه آزاد در خرمشهر و آبادان با استقرار گمرک جمهوری اسلامی ایران در مبادی خروجی منطقه محقق می‌شود، افزود: دستگاه‌های گوناگونی هستند که در امور تجاری مرز بین‌المللی شلمچه موازی کاری می‌کنند، تلاش داریم تا با استقرار یک مدیر ارشد واحد برای این مرز مسافری و تجاری شاهد پایان موازی‌کاری‌ها در این مرز بین‌المللی و تسهیل‌گری بیش از پیش باشیم.

 نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه بازدید در جهت پیگیری میدانی مصوبات جلسه گذشته ساماندهی وضعیت مرز بین‌المللی شلمچه است، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم تا دی‌ماه شاهد تحقق کامل مصوبات و استقرار مدیریت واحد و ارشد در مرز بین‌المللی شلمچه خواهیم بود، این امر هم به تسهیل عبور و مرور زوار ایرانی و عراقی کمک خواهد کرد و هم در حوزه تجاری نیز تسهیلات ویژه‌ای صورت خواهد گرفت.

 وی افزود: در جریان این بازدید نیز با مقامات مسئول پایانه مرزی شلمچه کشور عراق نیز گفت‌وگو و مقرر شد تا ظرف هفته‌های آتی جلسه‌ای میان مقامات مرزی شلمچه ایران و عراق با هدف تأمین بستر و زمینه تسهیل تردد زوار اربعین حسینی برگزار شود.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 دیدار مدیر کل بیمه سلامت استان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد

 آقای رضایی مدیر کل بیمه سلامت استان و معانین آن با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کردند.

 در این دیدار مدیر کل بیمه سلامت استان خوزستان از طرح دولت برای تحت پوشش قراردادن تمامی آحاد مردم از خدمات بیمه خبرداد.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰

 


 با سخنرانی نماینده ولی فقیه در خوزستان؛

 مراسم سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع(ع) در بندرماهشهر برگزار شد

 مراسم سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع(علیهم السلام) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در شهرستان بندرماهشهر برگزار شد.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


تشکیل کارگروه تحقق شعار سال در دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان

 کارگروه تحقق شعار سال مبنی بر «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان در حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد تشکیل شد.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 دیدار سرپرست و مدیران هلال احمر استان با نماینده ولی فقیه در خوزستان

 سرپرست، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، مدیران و معاونین ستادی جمعیت هلال احمر استان به مناسبت هفته هلال احمر با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کردند.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 دیدار رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور با نماینده ولی فقیه در خوزستان

 سردار رضاییان رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گفتگو کرد.

 دراین دیدار رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور ماموریت‌های این بخش از نیروی انتظامی را بیان و از پیگیری و مأموریت های جدید آن مجموعه در مرزهای کشور خبرداد.

 در پایان نیز حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان پیشنهادهای خود درخصوص تحقق هرچه بهتر مأموریت های پلیس امنیت اقتصادی کشور بیان کرد.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 دیدار فضلاء و روحانیون استان با نماینده ولی فقیه در خوزستان

 چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۰ صبح
 مکان: مصلی امام خمینی(ره) اهواز

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع(علیهم السلام)

 سخنران: حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان

 دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۰
 بندرماهشهر، مسجد حضرت امیر، هیئت معزالمومنین

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


راه اندازی سامانه پیامکی «ارتباط با مردم» دفتر نماینده ولی‌ فقیه در استان خوزستان

 مردم شریف خوزستان می‌توانند موضوع های خود را از طریق سامانه پیامکی «ارتباط با مردم» به شماره ۶۱ ۶۱ ۱۰۰۰ با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان مطرح کنند.

 روابط عمومی و امور رسانه دفتر نماینده ولی فقیه خوزستان و امام جمعه اهواز

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰

 


 باحضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد؛

 آیین تقدیر از برگزیدگان ملی برنامه جلوه های ویژه معلمی در خوزستان

 آیین تقدیر از برگزیدگان ملی برنامه جلوه های ویژه معلمی در خوزستان باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

 در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به اینکه جهاد تبیین فریضه فوری، قطعی و عینی است، اظهار داشت: تبیین وظیفه همه ما است.

 وی به ضرورت اهتمام معلمان در راستای ارتقای شاخص ها اشاره و عنوان کرد: ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش در سطح کشور بسیار مهم است.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 میز خدمت ادارات _ ۱۴۰۱/۰۲/۱۶

 میز خدمت ادارات مورخ ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز و مدیر یا نماینده‌‌ای از مجموعه‌های زیر برگزار می‌شود.

 نیروی انتظامی استان خوزستان
 اداره کل دادگستری استان خوزستان
 شهرداری اهواز
 کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان
 شورای شهر اهواز
 اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان
 شورای حل اختلاف استان خوزستان
 شرکت آب و فاضلاب اهواز  
 بهزیستی استان خوزستان
 نماینده مجلس شورای اسلامی
 فرمانداری اهواز
 اداره کل راه و شهرسازی خوزستان  
 مشاور جوان استاندار
 سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان
 بسیج حقوقدانان سپاه ولیعصر(عج) خوزستان   
 سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان   
 آموزش و پرورش خوزستان
 ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰

 


 دیدار صمیمانه نماینده ولی فقیه در خوزستان با مرزبانان

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با مرزبانان مستقر در مرز آبادان دیدار و به آنها خداقوت گفت.

 در این بازدید که به اتفاق جانشنین مرزبانی استان صورت گرفت، نماینده ولی فقیه در خوزستان از نزدیک با سربازان و افسران مرزبانی دیدار و گفتگو کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با قدردانی از پاسداران و مرزبانان گفت: اگر امروز در امنیت و آرامش به سر می بریم این را مدیون تلاش و از خود گذشتگی مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در مرزهای آبی و خاکی هستیم.

 وی از ماه مبارک رمضان به عنوان ماه بهار قرآن یاد کرد و افزود: بسیار مایه افتخار است که مرزبانان ما با وجود خدمت در خط مقدم و حراست از مرزها از معنویت غافل نمی شوند و روزه، نماز و تلاوت قرآن کریم را نیز در برنامه خود دارند.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰

 دیدار دادستان عمومی و مرکز خوزستان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد

 آقای جعفری چگنی دادستان عمومی و مرکز استان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گفتگو کرد.

 در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد امورات استان خوزستان به ویژه حقوق عامه را پیگیری و مطالبه کرد.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 دیدار دادستان عمومی و مرکز خوزستان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد

 آقای جعفری چگنی دادستان عمومی و مرکز استان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گفتگو کرد.

 در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد امورات استان خوزستان به ویژه حقوق عامه را پیگیری و مطالبه کرد.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 مراسم چهلمین روز درگذشت
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی

 پنج شنبه، پانزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ _ ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲
 مصلی امام خمینی(ره) اهواز

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 باحضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد؛

آیین اختتامیه نخستین جشنواره قرآنی «مهاجر» یادبود شهدای قرآنی منا

 آیین اختتامیه نخستین جشنواره قرآنی «مهاجر» یادبود شهدای قرآنی منا باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در محل سالن همایش‌های سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

 

 تغییر وضع موجود به نفع مردم باید ملموس و محسوس‌تر باشد

 حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد در آیین اختتامیه نخستین جشنواره قرآنی «مهاجر» یادبود شهدای قرآنی منا اظهار داشت: در دوره‌ای که در شهرستان خرمشهر بودیم، آقایان میلیاردها تومان را صرف احداث ساختمان فعلی سازمان منطقه آزاد اروند کردند در حالی‌که اولویت با تکمیل بیمارستان تخصصی قلب خرمشهر به‌عنوان مرکز توریسم درمانی مستقر در منطقه بود.

 وی تصریح کرد: مدیرعامل و همکاران ایشان در منطقه آزاد اروند بدانند خودروهای کذایی خارجی شایسته مدیران دولت انقلابی نیست، خودروهای خارجی را به خودروهای ایرانی تبدیل کنید، رئیس‌جمهور این کشور امروز از خودروهای ایرانی استفاده می‌کند، معنا ندارد که به بهانه‌های واهی خودروهای خارجی حفظ و استفاده شود.

 نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: مناطق مختلفی در آبادان و خرمشهر نیازمند توجه جدی هستند، درآمدهای منطقه باید به‌نفع مردم مدیریت شود. مردم به دولت انقلابی دل خوش کرده‌اند نباید در دولت انقلابی مدیران به‌روش‌های اصطلاحاً لاک‌پشتی، به‌گونه‌ای که تغییرات محسوس نباشد عمل شود.

 وی با اشاره به‌اینکه توسعه منطقه آزاد اروند در جهت کمک به شرایط دو شهرستان آبادان و خرمشهر در بازه پس از بازسازی بود، عنوان کرد: مردم باید آثار استقرار منطقه آزاد اروند را ببینند، آثار دروازه‌هایی که میلیاردها تومان در آن هزینه شد باید ملموس باشد همچنان که امروز این دروازه‌ها رها هستند.

 حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد بنادر هندیجان و گناوه را به‌عنوان نمونه مناطق پر رونق و بهره‌مند از ظرفیت کالای همراه مسافر اشاره کرد و افزود: منطقه آزاد اروند از مزایای بیشتری در حوزه کالای همراه مسافر برخوردار است و باید مردم آبادان و خرمشهر از این ظرفیت منتفع شوند.

 وی گفت: در موضوع استفاده از ظرفیت بازار عراق، برخی موضوع فعال‌سازی بازارهای مرزی‌ را مطرح کردند، بنده مخالفت کردم. مردم جنوب عراق همچون مردم ما مسلمان و شیعه هستند باید بیایند در بازارها و کسب‌وکار اصناف ما رونق بگیرد.

 نماینده ولی‌فقیه در خوزستان اظهار داشت: در بازه آزادسازی ورود اتباع عراقی به منطقه آزاد اروند فرصت‌های بسیاری فراهم آمد و صنوف مختلف از مرز بین‌المللی شلمچه تا مرکز شهرهای آبادان و خرمشهر درگیر فعالیت بودند به نحوی که بر معیشت مردم تأثیر محسوسی داشت. البته تبلیغات سوء همواره وجود داشته و باید تبعات را مدیریت کرد اما اینها نافی ضرورت استفاده از این فرصت به نفع معیشت مردم نیست.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰

 


 اقامه نماز عید سعید فطر در اهواز به امامت حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد

 نماز عید سعید فطر در اهواز به امامت حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز اقامه شد.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 روز عید فطر برای بازگشت به فطرت پاک انسان ها

 یک ماه روزه داری زمینه برای طهارت درونیست و روز عید فطر برای بازگشت به فطرت پاک انسان ها قرار داده شده.

۱۴۰۱/۰۲/۱۰

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰

 پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر پیامی را صادر کرد.

 متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم أهل الکبریاء والعظمة وأهل الجود والجبروت وأهل التقوى والمغفرة

أسألک أن تصلی على محمد وآله وأن تغفر لنا ذنوبنا وتکفر عنا سیئاتنا وأن تمیتنا مسلمین.

 الحمد لله فاطر السماوات والأرض ، الذی منّ علی عباده بتوفیق الضیافة فی شهر رمضان المبارک، اللهم إن أعمالنا قلیلة وعباداتنا متواضعة ولا تکون ذات قیمة إلا بلطفک ورحمتک ، فاقبل هذه الأعمال منا بکرمک الذی لا حد له.

أهنئ وأبارک لجمیع المسلمین وخاصة أهالی خوزستان الکرام حلول عید الفطر السعید ، وأسأل الله تعالی أن ینهی المشاکل والمصاعب المعیشیة وأن ینعم علینا بنور الروحانیة والعقلانیة ورسوخ الثقافة الدینیة فی القلوب.

أود أن أغتنم هذه الفرصة لأشیر باختصار إلی بعض النقاط حول شعار هذا العام: إن تحقیق هذا الهدف ضروری وهی خطة لا یمکن الاستغناء عنها لإنهاء المعاناة من الغلاء والتضخم ، وبالتالی فعلى المسؤولین وأفراد الشعب الإیرانی الشرفاء جمیعم أن یقوموا بدورهم لتحقیق الإنتاج المعرفی والمولّد لفرص العمل.

وأسأل الله عز وجل أن یعجل فی فرج مولانا صاحب الأمر (عجل الله فرجه الشریف) وأن ینعم على الشعب الإیرانی الشریف بالعافیة وحسن الخاتمة.

والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته

  • با مردم
  • ۰
  • ۰

 


 نماز عید سعید فطر

 به امامت حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

 دعای ندبه ساعت ۰۶:۱۵
 اقامه نماز عید سعید فطر ۰۷:۳۰

 مکان: بلوار آیت الله بهبهانی حد فاصل فلکه پاداد(پارک شهربازی) الی چهار راه آبادان

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰

زکات فطره و کفّاره


 زکات فطره و کفّاره

فطریه عام

حساب ۰۱۱۴۵۶۵۰۶۶۰۰۲
کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۳۱۲۳۳۸

--------------------------------------------------------------

فطریه سادات

حساب ۰۱۱۴۵۶۵۰۷۳۰۰۲
کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۳۱۲۳۲۰

--------------------------------------------------------------

کفاره روزه عمد

حساب ۰۱۱۴۵۶۵۰۵۷۰۰۶
کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۳۱۲۳۴۶

--------------------------------------------------------------

مد روزه غیر عمد

حساب ۰۱۱۴۵۶۵۰۷۸۰۰۳
کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۳۱۲۳۱۲

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰

دعوت نماینده ولی فقیه از مردم جهت حضور در راهپیمایی روز قدس

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز از آحاد مختلف مردم استان جهت حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

 لازم به ذکر است، خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ به صورت زنده از مرکز صدا و سیمای خوزستان پخش خواهد شد.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 باحضور نماینده ولی فقیه در خوزستان؛

 مراسم تکریم مدیر کل و معارفه سرپرست موقت مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان برگزار شد

 مراسم تکریم مدیر کل و معارفه سرپرست موقت مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

در این مراسم حجج‌اسلام و المسلمین "ملک‌دار، مدیر کل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور"، "بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان" و جمعی از مدیران حوزوی استان خوزستان حضور داشتند.

 در این مراسم از تلاش های حجت‌الاسلام کلاه‌کج در دوران مدیریت مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان تقدیر و برای حجت‌الاسلام احمدی سرپرست جدید آرزوی موفقیت شد.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰

 باحضور نماینده ولی فقیه در خوزستان؛

نشست بررسی مسائل فرهنگی شهرستان شادگان برگزار شد

نشست  بررسی مسائل فرهنگی و هم اندیشی ارتقای سطح همکاری دستگاه های فرهنگی در شهرستان شادگان در حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان به میزبانی دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد.
 
در این نشست ابتدا حجت الاسلام منصوری امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شادگان به ارائه گزارشی از وضعیت مقوله فرهنگ در میان اقشار مختلف شهرستان پرداخت و به تشریح آسیب ها و راهکارها پرداخت.

 در ادامه نیز هر کدام از مدیران دستگاه ها و نهادهای مختلف استان خوزستان و شهرستان شادگان نیز پیرامون چالش ها، راهکارهای خود را بیان و درخصوص نقاط مثبت به اهمیت تقویت آنها اشاره کردند.

 این نشست باحضور آیت الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان، مدیر حوزه علمیه خوزستان، معاون استاندار خوزستان، مدیران کل صدا و سیما، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه و سرپرست آموزش و پرورش استان، جانشین نیروی انتظامی خوزستان برگزار شد.

 همچنین در این نشست حجت‌الاسلام دبیری فرد رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، حجت الاسلام سلطانی فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیا در خوزستان، مدیران نهادهای فرهنگی و اجتماعی سطح استان خوزستان و شهرستان شادگان نیز حضور داشتند و نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 باحضور نماینده ولی فقیه در خوزستان؛

 مراسم تشییع شهید دفاع مقدس در شهرستان رامشیر برگزار شد

 مراسم تشییع شهید دفاع مقدس "امین زبادی" با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

نماز بر پیکر مطهر این شهید به امامت حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در مسجد امام خمینی(ره) شهرستان رامشیر اقامه شد.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰

 


 باحضور نماینده ولی فقیه در خوزستان

 نشست هماهنگی برگزاری کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی برگزار شد

 نشست هماهنگی برگزاری کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی کشور باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

 این کنگره در ۴ خرداد ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد که پیش کنگره آن همراه با استان های دیگر در خوزستان نیز برگزار می شود که در این خصوص تقسیم کار صورت گرفت.

 پیش کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی در استان خوزستان بامحوریت تجلیل از فرماندهان روحانی هشت سال دفاع مقدس در ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ سالروز جنبش تنباکو در مجتمع فرهنگی تفریحی فجر برگزار خواهد شد.

 در این نشست فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، مدیر حوزه علمیه استان، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، مدیرکل صدا و سیمای استان، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان نیز حضور داشتند.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


حضور امام جمعه اهواز در جمع معتکفین خواهر

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در جمع معتکفین خواهر در مسجد رضوان اهواز حضور یافت.

 لازم به ذکر است، که اعتکاف در دهه سوم ماه مبارک رمضان با الگوگیری از سنت نبوی و با حمایت نماینده ولی فقیه در استان در چندین نقطه سطح اهواز اجرایی شد.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰

 


 نشست هم اندیشی ارتقای سطح همکاری دستگاه های فرهنگی در شهرستان شادگان

 نشست هم اندیشی ارتقای سطح همکاری دستگاه های فرهنگی در شهرستان شادگان در حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

 این نشست در دفتر امام جمعه شهرستان شادگان برگزار شد و در آن ضمن حضور مسئولان شهرستانی متولی امر فرهنگ، برخی از مدیران نهادهای فعال استان خوزستان نیز حاضر بودند و پیرامون کم و کیف ارتقای سطح همکاری دستگاه های فرهنگی شهرستان شادگان گفتگو شد.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰

 


 مسئولین در شب های قدر باید به این فکر کنند که چرا برخی مشکلات در خوزستان ما حل نمی شوند... علت اصلی آن (عدم حل مشکلات) آن است که درباره حل مسائل فکر نمی شود.

#نماز_جمعه

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 بیشتر از ده سال است که معیشت مردم در تنگنا قرار گرفته است و این بدان دلیل است که یک عده از مسئولین سخنان رهبری را گوش نکرده اند.

#نماز_جمعه

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 تصاویری از نماز جمعه اهواز به امامت حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 مراسم عزاداری شهادت حضرت علی(ع) به میزبانی نماینده ولی فقیه در خوزستان

 مراسم عزاداری شهادت حضرت علی علیه السلام به میزبانی حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و حضور مردم ولایتمدار استان در منزل امام جمعه اهواز برگزار شد.

 این مراسم با سخنرانی، روضه و سینه زنی حجت الاسلام والمسلمین شحیطاط همراه بود و در آن به ذکر مصیبت مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین(ع) پرداخته شد.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 سخنرانی امام جمعه اهواز در مراسم های شب قدر

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز باحضور در مراسم های شب قدر و شهادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) به سخنرانی و ذکر مصیبت پرداخت.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با خانواده شهدای روحانی

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با خانواده معزز شهدای روحانی استان دیدار و به مقام شامخ آنها ادای احترام کرد.

این دیدار به مناسبت استقبال از کنگره ۴ هزار شهید روحانی کل کشور صورت گرفت و در آن سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، حجت الاسلام رستگار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان نیز حضور داشتند.

طلاب و روحانیون استان خوزستان با بیش از ۵۰۰ رزمنده روحانی و طلبه و تقدیم قریب به ۱۹۰ شهید در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی داشتند.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 مراسم عزاداری شهادت حضرت علی علیه السلام

 سخنرانی، روضه و سینه زنی به مناسبت شهادت حضرت علی(ع) به میزبانی حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار می‌شود.

 سخنران: حجت الاسلام والمسلمین شحیطاط
 زمان: شنبه ۳ اردیبهشت، ساعت ۱۴:۱۵
 مکان: منزل حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه _ اهواز - آخرآسفالت - خیابان شهید دغاغله - پلاک ۶۹

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


#اطلاعیه

 میز خدمت ادارات _ ۱۴۰۱/۰۲/۰۲

 میز خدمت ادارات مورخ ۰۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز و مدیر یا نماینده‌‌ای از مجموعه‌های زیر برگزار می‌شود.

 نیروی انتظامی استان خوزستان
 اداره کل دادگستری استان خوزستان
 شهرداری اهواز
 کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان
 شورای شهر اهواز
 اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان
 سازمان فنی و حرفه ای استان خوزستان  
 شرکت آب و فاضلاب اهواز  
 بهزیستی استان خوزستان
 نماینده مجلس شورای اسلامی
 فرمانداری اهواز
 شورای حل اختلاف استان خوزستان
  مشاور جوان استاندار
 اداره جهاد کشاورزی استان خوزستان
  بسیج حقوقدانان سپاه ولیعصر(عج) خوزستان   🔻 اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان   
 آموزش و پرورش خوزستان
 ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰

 


 حضور میدانی نماینده ولی فقیه خوزستان در پایانه مرزی شلمچه

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز از پایانه مرزی شلمچه بازدید و در جریان روند فعالیت آن قرار گرفت.

 پیش از این بازدید نیز نشستی با حضور مسئولان استانی از جمله فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، فرمانده نیروی انتظامی استان، فرمانده هنگ مرزی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در بصره و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

 همچنین در ادامه به اتفاق مسئولان استانی و شهرستانی با هدف سامان‌بخشی وضعیت قسمت تجاری و مسافری مرز شلمچه به صورت میدانی نیز بازدید داشتند.

 در این جلسه نماینده ولی فقیه در خوزستان جهت پیگیری اجرای مصوبات به صورت تلفنی با معاون اجرایی رئیس جمهور نیز گفتگو کرد که آقای مرتضوی خاطرنشان کرد هر تصمیم اتخاذ شده و جزو دغددغه های نماینده ولی فقیه در خوزستان باشد از تهران پیگیری خواهد شد.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 به ریاست نماینده ولی فقیه در خوزستان؛

 شورای فرهنگ عمومی خوزستان برگزار شد

 دومین نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان در سال ۱۴۰۱ به ریاست حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

 در این جلسه ابتدا آیاتی چند از کلام الله مجید قرائت شد و در ادامه حجت الاسلام کلاه کج مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی خوزستان و دبیر شورا به طرح موضوع پرداخت و هر کدام از اعضای شورا نیز به بیان دیدگاه‌، برنامه‌ها و پیشنهادهای خود پرداختند.

"تقویت فرهنگ کار و کارآفرینی"، "پیرامون مد و لباس" و "حجاب" موضوع هایی بودند که اعضای اصلی نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان و حاضرین به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

 در این این نشست آقای امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور نیز حضور داشت و پیرامون جایگاه این شورا و کارآیی آن در سطح استان ها و اجرایی بودن مصوبات آن نکاتی را بیان کرد.

 

 

 تولیدکنندگان پوشاک اسلامی نیاز به حمایت دارند

 حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در دومین نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: رهبرمعظم انقلاب بالغ بر ده سال است که مسأله معیشت مردم و اشتغال آنها را مطرح می کنند.

 وی با اشاره به اینکه رهبرمعظم انقلاب امسال را نیز پیرامون اقتصاد و معیشت مردم نامگذاری کرده اند، بیان کرد: برای تحقق شعار سال باتوجه به اینکه دغدغه مردم نیز هست، باید فرهنگ کار و اشتغال در کشور ایجاد شود.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: کارگروه های مقدماتی پیرامون موضوع‌های شورای فرهنگ عمومی استان فعال هستند که از نخبگان و متخصصان همان موضوع دعوت می شود.

 حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد با اشاره به مسأله عفاف و حجاب، تأکید کرد: پیرامون این موضوع با استفاده از رسانه ها و فضای مجازی اقدامات لازم صورت گیرد.

 امام جمعه اهواز عنوان کرد: در چندین دیدار با رئیس جمهور از ایشان درخواست شد به ادارات و سازمان ها در زمینه عفاف و حجاب قالبی را ارائه بدهند.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اهمیت حمایت از تولیدکنندگان پوشاک اسلامی هم جهت با ارزش های انقلاب اسلامی، افزود: باید نمایشگاه ها و پاساژهای خاص پوشاک اسلامی تدارک دیده شود تا دسترسی مردم برای خرید آسان باشد.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰

 



 دیدار فعالان قرآنی استان با نماینده ولی فقیه در خوزستان

 جمعی از فعالان قرآنی استان خوزستان همزمان با ماه مبارک رمضان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

 در این دیدار آقای نیلدرار قاری قرآن کریم به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت و در ادامه نیز از آقای خسرجی، مربی یکصد حافظ قرآن و خانم سبزه زاری، نفر اول هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام از سوی نماینده ولی فقیه در خوزستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

 در ادامه این مراسم معنوی گروه تواشیح مصباح الهدی آبادان به اجرا پرداختند و در پایان نیز قاریان برجسته دیگری از جمله آقای شوکاوی و حسینی به تلاوت آیات نورانی قران کریم پرداختند.

 پایان بخش نشست فعالان قرآنی استان خوزستان، اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان بود.

 

 لزوم آمادگی انسان برای بهره مندی از شب های قدر

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در دیدار فعالان قرآنی استان خوزستان همزمان با ماه مبارک رمضان با قرائت آیات سوره قدر، اظهار داشت: انسان تلاش کند که خود را برای استفاده از شب های قدر آماده و مهیا کند.

 وی با اشاره به اینکه اگر انسان در شب های قدر تلاش کند، قطعا برای یک سال بار خود را خواهد بست، بیان کرد: در شب های قدر قطعا وجود امام عصر(عج) محل وجوع و نزول ملائکه الهی است.

 در بخشی از این دیدار، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی بلادیان، مسئول کارگروه قرآنی دفتر نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به برگزاری شش محفل قرآنی محوری باوجود محدودیت های کرونایی، اظهار داشت:

 وی با اشاره به حمایت در برگزاری محفل های قرآنی و ارتباط با پیشکسوتان فعال در زمینه قرآن کریم، عنوان کرد: دوره مهارت افزایی تفسیر قرآن نیز با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی برگزار و سطح سه تفسیر نیز در حوزه علمیه برادران راه اندازی شد.

 

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 باحضور نماینده ولی فقیه در خوزستان

 مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه خوزستان برگزار شد

 مراسم عمامه گذاری تعدادی از طلاب حوزه های علمیه خوزستان به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

 در این مراسم ۷ نفر از طلاب مدارس علمیه امام خمینی(ره) و الغدیر اهواز و حوزه علمیه شهرستان بهبهان به لباس مقدس سربازی امام زمان(عج) ملبس شدند.

 در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین بهرام مدیر حوزه علمیه خوزستان، حجت الاسلام موسوی زاده جانشین حوزه استان و جمعی از طلاب حضور داشتند.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰

 

 باحضور نماینده ولی فقیه در خوزستان؛

 مراسم تلبس طلاب حوزه های علمیه خوزستان برگزار شد

 جشن میلاد امام حسن مجتبی(علیه السلام) و تلبس تعدادی از طلاب حوزه های علمیه استان خوزستان باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در مسجد قبا شهرک ملی حفاری اهواز برگزار شد.

 در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، حجت الاسلام موسوی زاده، جانشین حوزه علمیه خوزستان حضور داشتند.

 

 لباس روحانیت، لباس اقامه دین است

 حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، در آیین عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه خوزستان با اشاره به آیه ۳ سوره هود «وَأَنِ اسْتَغْفِرُوا رَبَّکُمْ ثُمَّ تُوبُوا إِلَیْهِ یُمَتِّعْکُمْ مَتَاعًا حَسَنًا إِلَیٰ أَجَلٍ مُسَمًّی وَیُؤْتِ کُلَّ ذِی فَضْلٍ فَضْلَهُ ۖ وَإِنْ تَوَلَّوْا فَإِنِّی أَخَافُ عَلَیْکُمْ عَذَابَ یَوْمٍ کَبِیرٍ» اظهار داشت: طلب غفران و مغفرت یکی از برجسته ترین اعمال در ماه رمضان است.

 وی با اشاره به اینکه یکی از محصول و ثمره ماه مبارک رمضان، تدبر و طهارت انسان است، بیان کرد: اینکه خداوند در آیات متعدد قرآن کریم انسان را به تقوای الهی دعوت می کنند یا مصادیق تقوا را بیان می شود ناشی از اهمیت آن است.

 نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه لباس مقدس روحانیت از جمله ظرفیت ها برای پیمودن طریق الی الله است، ادامه داد: برای پیمودن راه نیز انسان باید به عبودیت و بندگی بپردازد تا به مقام قرب الهی راه پیدا کند.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به کلام نورانی «إِنِّی تَارِکٌ فِیکُمُ الثَّقَلَیْنِ مَا إِنْ تَمَسَّکْتُمْ بِهِمَا لَنْ تَضِلُّوا» خاطرنشان کرد: وظیفه طلاب و روحانیت در خدمت قرآن کریم و اهل بیت(ع) بودن است. اگر طلبه توانست خانواده، فامیل و اطرافیان را همراه کند، آن موقع توانسته موفق باشد.

 امام جمعه اهواز با بیان اینکه لباس مقدس روحانیت، لباس اقامه دین است و ابتدا در درون خودمان باید دین مبین اسلام را اقامه کنیم، ادامه داد: اگر در درون خود به این نتیجه دست یافتیم در بیرون نیز موفق خواهیم بود که در این زمینه امامین انقلاب بسیار موفق بوده اند.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 باحضور نماینده ولی فقیه در خوزستان صورت گرفت؛

 میزبانی از ۱۰۰۰ یتیم خوزستانی در طرح ضیافت امام حسن مجتبی(ع)

 طرح ضیافت امام حسن مجتبی(ع) و میزبانی از یک‌ هزار یتیم همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در مصلی امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد.

 این مراسم با اقامه نماز مغرب و عشاء از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد برگزار شد و در ادامه نیز حاضرین میزبان سفره کریمانه اهل بیت(ع) بودند. در این مراسم مسئولان استانی نیز حضور داشتند.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰

 


 جشن اهدای ۹۰ سرویس جهیزیه کامل به زوج‌های جوان خوزستانی

 جشن اهدای ۹۰ سرویس جهیزیه کامل به زوج‌های جوان خوزستانی توسط شرکت فولاد استان باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

 در این مراسم سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و جمعی از معاونین شرکت نیز حضور داشتند و طی مراسمی جهیزیه ها به زوج های جوان اهدا شد.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به گمشده های بشریت، اظهار داشت: دین مبین اسلام فرمول هایی را برای سبک زندگی اسلامی ارائه می دهد و در هیچ کجا در دین اسلام سختی دیده نمی شود.

 امام جمعه اهواز ادامه داد: ازدواج در دین مبین اسلام نیز آسان است اما برخی با مهریه ها و سخت گیری ها این کار را برای خود سخت می کنند. اهدای جهیزیه ها توصیه های رهبرمعظم انقلاب است و تمام توجه ها نیز رسیدگی به محرومان و مستضعفان می باشد.

 نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تأکید براینکه زن و مرد همواره خود را بدهکار یکدیگر بدانند، اظهار داشت: پایه و اساس کانون خانواده و زوج ها محبت باشد و این مسأله با مال و ثروث محقق نخواهد شد.

  • با مردم
  • ۰
  • ۰

 


 همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) انجام شد؛

 دیدار ستایشگران اهل بیت(ع) با نماینده ولی فقیه در خوزستان

 جمعی از مداحان و شاعران اهل بیت(ع) همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار کردند.

در این دیدار صمیمانه شماری از مداحان و شاعران به ستایش اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) پرداختند و در وصف آنها اشعار و سروده هایی را خواندند.

 در پایان نیز حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به ماه مبارک رمضان به عنوان ماه ضیافت الهی اظهار داشت: آنکه امام حسن مجتبی(ع) را از بشریت ممتاز می کند، سه ویژگی و ارتباط است که شامل ارتباط با خداوند متعال، ارتباط با مردم و ارتباط با دشمن است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: هنر شعر و مداحی بسیار در گفتمان سازی می تواند مؤثر باشد و بحث امام شناسی و شیعه شناسی به عنوان نیاز جامعه امروز اگر در قالب هنر، شعر و مداحی جلوه پیدا کند بیشترین اثر را خواهد داشت.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 دیدار سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر با نماینده ولی فقیه در خوزستان

 آقای عبدالهیان سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گفتگو کردند.

 در این دیدار آقای شعبانی سرپرست جدید سازمان هلال احمر خوزستان و آقای خدادادی مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر خوزستان نیز حضور داشتند.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


دیدار مدیر مخابرات منطقه استان با نماینده ولی فقیه در خوزستان

آقای فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه استان و معاونین آن با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گزارشی را ارائه کردند.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


#اطلاعیه

 میز خدمت ادارات _ ۱۴۰۱/۰۱/۲۸

 میز خدمت ادارات مورخ ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۱ باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز و مدیر یا نماینده‌‌ای از ادارات استان برگزار می‌شود.

 مکان: دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان _ خیابان شهید گندمی _ جنب مرکز بهداشت
 زمان: ساعت ۹ صبح

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 دیدار عضو هیأت رئیسه مجلس با نماینده ولی فقیه در خوزستان

 آقای یوسفی، نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت رئیسه مجلس با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گفتگو کرد.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 دیدار مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان با نماینده ولی فقیه در خوزستان

 آقای قیم، مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گزارشی را ارائه کرد.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰

 


 حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد در مراسمات شهرستان خرمشهر

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در سفر به خرمشهر در مراسم های این شهرستان حضور پیدا کرد.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰

 

 بازدید نماینده ولی فقیه در خوزستان از شرکت کشتی سازی آمسکو خرمشهر

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز از شرکت کشتی سازی آمسکو خرمشهر بازدید و در جریان روند فعالیت آن قرار گرفت.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰

 حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام با رهبرمعظم انقلاب

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام با رهبرمعظم انقلاب اسلامی حضور پیدا کرد.

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 با سخنرانی نماینده ولی فقیه در خوزستان

 مراسم بزرگداشت شهدای حرم رضوی در اهواز برگزار شد

 مراسم بزرگداشت شهدای روحانی جهادگر مردمی و شهدای حرم مطهر رضوی، حجج‌اسلام «محمد اصلانی» و «محمدصادق دارایی» با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در در مسجد آیت‌الله اشرفی اصفهانی ا هواز برگزار شد.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 باحضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد؛

 مرحله اول رزمایش کمک های مؤمنانه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در خوزستان

 مرحله اول رزمایش کمک های مؤمنانه در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف توزیع ۱۲۰۰۰ بسته معیشتی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در جمع خبرنگاران با تسلیت رحلت جانسوز حضرت خدیجه کبری(س)، اظهار داشت: حداقل در دوران کرونا و فرمان رهبرمعظم انقلاب مبنی بر کمک مؤمنانه، کمیته امداد امام خمینی(ره) اقدامات قابل توجهی داشته است.

 وی با بیان اینکه دین مبین اسلام همواره بر مستضعفیان و مردم در شرایط سخت نظر دارد، ادامه داد: نظام مقدس اسلامی و امامین انقلاب توجه ویژه ای به قشرهای محروم داشته و دارند و مجموعه هایی همچون کمیته امداد، ستاد اجرایی، بنیاد مستضعفان و... در صحنه حضور دارند.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 نشست صمیمی حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با جوانان هویزه

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در جمع جوانان شهرستان هویزه پیدا کرد و پای صحبت ها و دغدغه های آنها نشست.

 در این دیدار جمعی از جوانان حضور داشتند و هر کدام در فضایی صمیمانه به بیان پرسش ها و دغدغه های خود پرداختند و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان نیز به جهاد تبیین پرداخت و پرسش های آنها را پاسخ داد.

 

 حضور امام جمعه اهواز در مراسم فاتحه خوانی حجت الاسلام ساکی از روحانیون سرشناس شهرستان هویزه

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در مراسم فاتحه خوانی حجت الاسلام ساکی از روحانیون سرشناس شهرستان هویزه حضور پیدا کرد و درگذشت این روحانی را تسلیت گفت.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰

 


 دیدار مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با نماینده ولی فقیه در خوزستان

 آقای ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد استان خوزستان و معاونین آن با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گفتگو کردند.

 در پایان نیز حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان بر توجه ویژه به مناطق حاشیه‌ای و حمایت از گروه های جهادی فعال در این مناطق تاکید کرد.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰

 


 در حضور امام جمعه اهواز؛

 نشست بررسی علل و راهکارهای جلوگیری از گرانی در بازار اهواز/ افزایش نظارت‌ها در بازار سبب ارتقای رضایتمندی مردم می‌شود

نشست بررسی علل و راهکارهای جلوگیری از گرانی در بازار اهواز در حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

 در این نشست مسئولان استانی از معاونت اقتصادی استانداری خوزستان، رؤسای اصناف، اتحادیه ها، بازاریان و بسیج اصناف استان خوزستان حضور داشتند و ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ارائه کالاهای مختلف در سطح بازار اهواز و خوزستان، به بررسی علل و راهکارهای جلوگیری از گرانی پرداختند.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باتوجه به مشکلات معیشتی و ارائه کالا به عنوان دغدغه مردم، جلسه ای در این خصوص برنامه ریزی شد.

 امام جمعه اهواز با اشاره به حضور تعدادی از مسئولان اثرگذار در ستاد تنظیم بازار خوزستان در این نشست، ادامه داد: افراد حاضر در این نشست به بیان نکات و راهکارهای خود نسبت به خروج از این گرانی پرداختند.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان به تفاوت قیمت برخی کالاها در نقاط مختلف استان اشاره و بیان کرد: براساس جمع بندی این جلسه، نظارت ضعیف بر بازار سبب شده تا درهم ریختگی قیمت ها را در استان ملاحظه کنیم. هر مقدار نظارت ها بیشتر باشد رضایتمندی مردم نیز بیشتر است.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰

 


 باحضور امام جمعه اهواز برگزار شد؛

 تحویل یک باب منزل جهادی ساز در کوی شهید مدرس اهواز

 مراسم تحویل یک باب منزل جهادی ساز به خانواده‌ بی سرپرست و کم برخوردار منطقه کوی شهید مدرس اهواز باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

 این واحد با همت گروه جهادی شهدای کوی مدرس وابسته به پایگاه بسیج، مرکز نیکوکاری اهل بیت(ع)، گروه جهادی شهید مدافع حرم عباس کردانی و مشارکت خیرین ساخته شد.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰

 


 باحضور نماینده ولی فقیه در خوزستان

 آئین غبارروبی حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی برگزار شد

 آئین غبارروبی حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

 در این مراسم هیأت امنای حرم، مؤمنین و خدام حرم نیز حضور داشتند و مداحان به مدیحه سرایی و توسل به ساحت مقدس امام زمان(عج) پرداختند.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 در حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد؛

 نشست برگزاری اعتکاف ماه مبارک رمضان در اهواز برگزار شد

 نشست برنامه‌ریزی اعتکاف ماه مبارک رمضان در اهواز باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

 در این نشست برنامه‌ریزی لازم جهت برگزاری اعتکاف در دهه سوم ماه مبارک رمضان و از روهای ۲۱ تا ۲۳ این ماه در سطح مساجد اهواز انجام شد و به اهمیت مشارکت حداکثری مساجد و مردم اشاره شد.

 در نشست برنامه‌ریزی اعتکاف ماه مبارک رمضان در اهواز  جمعی از برگزار کنندگان اعتکاف ماه شریف رجب ویژه برادران و خواهران نیز حضور داشتند و ضمن بیان تجربه‌های خود از برگزاری این مراسم معنوی، به بیان دغدغه ها و درخواست های خود پرداختند.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 دیدار رئیس دادگستری استان و دادستان عمومی اهواز با نماینده ولی فقیه در خوزستان

 رئیس دادگستری خوزستان و دادستان عمومی اهواز با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کردند.

 در این دیدار ابتدا آقای دهقانی رئیس دادگستری خوزستان و در ادامه نیز آقای جعفری چگنی دادستان عمومی و مرکز استان به بیان نکاتی پیرامون برخورد قاطع با فساد و ضرورت تسریع در بررسی پرونده‌ها پرداختند.


 ضرورت برخورد قاطع و مستمر دستگاه قضا/ اقدامات به مردم اطلاع‌رسانی شوند

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در دیدار رئیس دادگستری استان و دادستان عمومی اهواز اظهار داشت: جایگاه‌ها و مسئولیتی که خداوند به انسان می‌دهد برای این است که به کمال برسد.

 امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: اعتماد سازی نسبت به نظام مقدس اسلامی صورت گیرد و اگر در این جهت حرکت شود، امیدها تقویت پیدا می‌کند.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این‌که رهبرمعظم انقلاب بسیار بر حقوق عامه تاکید کردند، ادامه داد روزانه شاهد افزایش قیمت ها هستیم و برای جلوگیری از آن نیازمند برخورد قاطع و مستمر می‌باشیم.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به این‌که در فضای مجازی و رسانه، کارها و اقدامات اطلاع رسانی شود، افزود: فعالیت‌های دستگاه قضایی دائما به مردم اطلاع داده شود.

 

 وی تصریح کرد: باید برخورد با مفسدان اقتصادی کلان که به مردم فشار می‌آورند، جدی، قاطع و مستمر باشد و انتظار ما از دستگاه قضایی این است که نظارت‌های مستمر و اثر بخش را نسبت به گذشته افزایش دهد.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد اظهار داشت: دستگاه قضایی باید در کنار قوه مجریه پیگیر حل و فصل مسائل اقتصادی و گرانی‌های اخیر باشد و با مسئولانی که در این زمینه کم‌کاری و یا ترک فعلی می‌کنند، برخورد کند.

 

 وی بر ضرورت مقابله قاطع دستگاه قضایی با زمین خواری، نظارت بر آزادسازی سواحل، تیراندازی‌ها و برخورد قاطع با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، تاکید کرد و خواستار برخورد‌های جدی و اقدامات بازدارنده در این خصوص شد.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 دیدار سرپرست مدیریت حوزه علمیه خواهران استان با نماینده ولی فقیه در خوزستان

 خانم مطوس سرپرست مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان و هیأت همراه با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گزارشی را ارائه کردند.

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 دیدار مشاور امور بین الملل و وقف بنیاد علم و فناوی مصطفی(ص) با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد

 آقای نسیمی مشاور امور بین الملل و وقف بنیاد علم و فناوی مصطفی(ص) با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کرد.

این بنیاد سالانه جایزه المصطفی(ص) را به یکی از دانشمندان جهان اسلام اهدا می کند که آقای نسیمی توضیحاتی راجب فعالیت‌های این بنیاد ارائه دادند و درخصوص این مسأله دغدغه‌های موجود را مطرح و از نماینده ولی فقیه در خوزستان درخواست مساعدت کرد.

 در همین راستا بنا شد با حضور مسئولان استانی رایزنی‌ها و هماهنگی های لازم صورت گیرد تا بنیاد علم و فناوی مصطفی(ص) نیز در شناسایی دانشمندان موفق اسلام نیز گام ارزنده‌ای بردارد.

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 دیدار مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری استان با نماینده ولی فقیه در خوزستان

 آقای باوی، مدیر کل امور روستایی و شوراها استانداری خوزستان و هیأت همراه با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گزارشی را ارائه کردند.

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 رئیس پارک علم و فناوری استان با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کرد

 آقای راضی جلالی، رئیس پارک علم و فناوری خوزستان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گفتگو کرد.

 در این دیدار پیرامون دغدغه رهبرمعظم انقلاب نسبت شرکت های دانش بنیان و انتخاب شعار سال مبنی بر «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین»، ضرورت افزایش دو برابری مراکز دانش بنیان، موانع پیش روی تحقق منویات مقام معظم رهبری و راهکارهای آن گفتگو شد.

 همچنین در این نشست از نماینده ولی‌ فقیه در استان خوزستان ورود و پیگیری‌های لازم نسبت به مسائل موجود درخواست شد.

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 دیدار سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با نماینده ولی فقیه در خوزستان

 آقای بهرهی، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گفتگو کرد.

 در این دیدار سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان گزارشی از اقدامات انجام شده در جهت اشتغال‌زایی و همسان سازی مدرک با بازار کار توضیحاتی را ارائه داد و در پایان نیز نماینده ولی فقیه در خوزستان نکاتی را بیان کرد.

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


پیرامون گرانی های اخیر در بازار؛

 رؤسای اصناف و اتحادیه‌های استان با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند

 رئیس اتاق اصناف و رؤسای اصناف، اتحادیه ها، بازاریان و بسیج اصناف استان خوزستان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کردند.

 در این دیدار پیرامون دغدغه‌ مردم و نماینده ولی فقیه در خوزستان نسبت به گرانی و اهمیت نظارت بر بازار گفتگو شد و جمعی از رؤسای اصناف نیز توضیحاتی را بیان کردند.

 همچنین بنا شد در اولین فرصت باحضور مسئولین استانی، اصناف و بازاریان جلسه ای جهت نظارت بر قیمت ها در حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شود تا از این وضعیت نابسمان بازار جلوگیری شود.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 به ریاست نماینده ولی فقیه در خوزستان؛

 اولین شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآن استان خوزستان برگزار شد

 اولین شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآن خوزستان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

 در این نشست ابتدا دبیر شورا به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در زمینه فعالیت‌های قرآنی در طول سال به ویژه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و در ادامه نیز مسئول کمیته قرآنی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان نکاتی را بیان کرد.

 در ادامه اولین شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآن خوزستان برخی از اعضا به بیان پیشنهادهای خود در راستای ترویج فرهنگ قرآن خوانی در سطح محلات و تربیت طلاب و مبلغین در این زمینه پرداختند.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


 به ریاست نماینده ولی فقیه در خوزستان؛

 نخستین شورای فرهنگ عمومی خوزستان در سال ۱۴۰۱ برگزار شد

 نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان در سال ۱۴۰۱ به ریاست حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

 در این جلسه ابتدا آیاتی چند از کلام الله مجید قرائت شد و در ادامه حجت الاسلام کلاه کج دبیر شورا به طرح موضوع پرداخت و هر کدام از اعضای شورا نیز به بیان دیدگاه‌، برنامه‌ها و پیشنهادهای خود پرداختند.

"تقویت فرهنگ کار و کارآفرینی" موضوعی بود که پیرامون استمرار نشست‌های قبلی به عنوان اولویت تعیین شده از سوی کارگروه تخصصی شورای فرهنگ عمومی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

 

 

 کارگروه های سه گانه «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» در خوزستان تشکیل می‌شود

 حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان در سال ۱۴۰۱ با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ان شاء الله خداوند متعال توفیق عمل به دستوراتش را کرامت بفرماید و بتوانیم شب های قدر را درک کنیم.

 وی با اشاره به برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان، بیان کرد: در این نشست با موضوع ایجاد «فرهنگ کار، اشتغال و تعاون»، از سال گذشته موضوع انتخاب و به رأی و نظر اعضای شورا گذاشته شد.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: بنا شد باتوجه به اینکه مسأله اول کشور "معیشت مردم و اقتصاد" و مطالبه جدی رهبرمعظم انقلاب نیز است، بتوان در این زمینه فرهنگ ایجاد شغل متناسب با رویکرد تولید را گسترش داد.

  حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه مطالبه رهبرمعظم انقلاب در پیگیری ها از نمایندگان معظم له در استان ها نیز هست، عنوان کرد: باتوجه به شعار سال مبنی بر «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین»، سه کارگروه در حال شکل گیری است تا در هر سه فصل مأموریت های خود را انجام دهند.

 امام جمعه اهواز ادامه داد: بنا شد اعضای شورای فرهنگ عمومی استان به سهم خود راهبردهای ایجاد «فرهنگ کار، اشتغال و تعاون» را ارائه بدهند تا در این راستا شاهد ثمرات قابل توجه برای استان باشیم.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰


دیدار کارکنان عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی انتظامی با نماینده ولی فقیه در خوزستان

 حجت‌الاسلام غلامعلی تبار، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خوزستان به همراه کارکنان ستاد استان و اهواز با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کردند.

 در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: خداوند همه احکامی که به عنوان تکلیف تعیین کرده‌اند، ظرفیت هایی است که با استفاده از آن انسان به کمال راه پیدا می‌کند.

 وی با اشاره به اینکه انسان از امکانات موجود برای راهیابی به مقام بندگی و در نهایت قرب الهی باید استفاده کند، خاطرنشان کرد: همه ظرفیت ها و امکانات برای بکار بستن در این مسیر است. عبادت، روزه‌داری از جمله اعمال برای رسیدن به مقام قرب الهی می باشند.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه انسان در طول سال آلوده به گناه می‌شود، ادامه داد: انسان های معصوم در دل شب ناله می‌زنند اما به تعبیر اساتید آنها به دنبال دفع گناه و ما به دنبال رفع آن هستیم.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد بیان کرد: تمام تلاش شیطان این است که قلب انسان را تسخیر کند اما اهل بیت(ع)، سدی را در برابر آن ایجاد کرده‌اند لذا انسان خود را از منطقه ممنوعه شیطان خارج کند.

 

  • با مردم
  • ۰
  • ۰

 


 مدیرعامل شرکت گاز استان با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کرد

 آقای میدانی مدیر عامل شرکت گاز خوزستان و معاونین آن با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گزارشی را ارائه کردند.

 

  • با مردم