آخرین اخبار

  • ۰
  • ۰

 باحضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد؛
 
 مراسم تجلیل از نویسنده کتاب "حوض خون" تقریظ شده توسط رهبرمعظم انقلاب
 
 مراسم تجلیل از نویسنده کتاب "حوض خون" تقریظ شده توسط رهبرمعظم انقلاب به مناسبت روز قلم و روز ادبیات کودک و نوجوان باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.
 
در این مراسم از خانم فاطمه سادات میرعالی نویسنده کتاب "حوض خون" باحضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان و مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان خوزستان تجلیل به عمل آمد.
 
💠 همچنین حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: در هر کجا که نگاه کنید بانوان ما سرآمد هستند و این از الطاف الهی است که خداوند متعال در حق بشریت لطف کرده است.
 
 وی با اشاره به توجه دین مبین اسلام به بانوان، بیان کرد: اگر شهید سلیمانی افتخار آفریده باید ببینید چقدر همسرش نقش ایفا می کند. وقتی یک رزمنده با کمال آرامش مشغول جنگیدن است به برکت یمن حضور همسرش در خانواده است.
 
 نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس بانوان شانه به شانه مردان در عرصه های مختلف تلاش می کردند، ادامه داد: دشمن بسیار تبلیغ می کند که حجاب مانع فعالیت زن است اما تعداد زیادی از بانوان حضور دارند که در عرصه های مختلف با حجاب حرف اول را می زنند.
 
 امام جمعه اهواز در پایان با اشاره به اینکه فرهنگ کتابخوانی در دنیا و ایران ضعیف شده است، ادامه داد: باید به سمت و سوی این رفت که بحث توجه به کتاب و کتابخوانی را فرهنگ سازی و بسترهای لازم را فراهم کنیم.
 
  • ۰۱/۰۵/۰۱
  • با مردم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی