آخرین اخبار

  • ۰
  • ۰
 جشن عید غدیر خم و اجرای سرود «سلام فرمانده» در اهواز
 
 جشن عید غدیر خم و مراسم اجرای سرود «سلام فرمانده» به مناسبت این عید سعید با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار شد.
 
 در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه تمام همت و تلاش انسان در شبانه‌روز این باشد که امام زمان(عج) از او چه چیزی میخواهد، ادامه داد: انسان باید در برابر منویات امام زمان(عج)، پسند و خوشنودی حضرت تسلیم باشد.
 
 نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه مراقبت انسان از اعمال خود بسیار سخت است، بیان کرد: انسان نگاه کند که آیا امام زمان(عج) در بازار، محیط خانوادگی، دانشگاه ها و... ما حضور دارد؟ اگر سرزده امام زمان(عج) در بین ما بیاید، آیا همان رفتار و زندگی سابق خواهیم داشت.
 
 امام جمعه اهواز عنوان کرد: الان در شرایطی هستیم که تعدادی از عزیزان ما برای تهیه مسکن خود، مستاجر هستند، صاحب خانه اگر فرزند یا داماد خود در این منزل نشسته باشد، اینگونه اثاث بر روی دوش مستاجر می گذارد، ببینیم امام زمان(عج) در اینجا چه کاره است.
 
 وی با اشاره به مسأله مراقبت کردن از اینکه آیا امام زمان(عج) در زندگی انسان حضور دارد، گفت: بر محور امام حرکت کردن مهم ترین پیام غدیر است. حضرت امیرالمؤمنین(ع) امام بود اما مردم آن زمان، امام را مأموم و خود را امام کردند.
 
 نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه در تمام ۴۳ سال مردم ثابت کردند که آمادگی برای ظهور امام زمان(عج) را دارند، افزود: در انقلاب اسلامی ما فقط ۱۸۰ هزار نفر سوختند و برای بسترسازی ظهور امام زمان(عج) جان خود را فدا کردند.
 
 وی گفت: اینکه سرود "سلام فرمانده" در کل عالم گسترش پیدا کرده دلیل بر این است که بستر ظهور امام زمان(عج) فراهم شده است.
 
  • ۰۱/۰۵/۰۱
  • با مردم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی