آخرین اخبار

  • ۰
  • ۰
 هجمه ها علیه شورای نگهبان دلیلی بر موفقیت است
 
 حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در دیدار اعضای شبکه نظارت بر انتخابات اظهار داشت: عید سعید غدیر خم و میلاد پر خیر و برکت امام هادی(ع) و امام کاظم(ع) را تبریک و تهنیت عرض می کنم.
 
 وی با اشاره به سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان، بیان کرد: الحمدالله رب العالمین یکی از درایت های امام عظیم الشأن برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن، حفاظت و حراست از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و قوای سه گانه است.
 
 نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: هرکجا که نظارت قوی بوده ما کمترین ضعف را در آنجا داشته ایم. الحمدالله رب العالمین شورای نگهبان از ابتدای انقلاب تا الان موضع گیری های دشمن در رابطه با آن بوده و کم نگذاشته اند که دلیل بر توفیق و موفقیت آن است.
 
 امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: نه تنها در بحث نظارت بر قانون اساسی و انتخابات ها، بلکه باید تلاش شود در همه عرصه ها مثل حراست ها و هرکجا که نظارت وجود دارد، تقویت شود تا شاهد نابسامانی در برخی از ادارات نباشیم.
  • ۰۱/۰۵/۰۱
  • با مردم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی