آخرین اخبار

  • ۰
  • ۰

 



 دیدار فعالان قرآنی استان با نماینده ولی فقیه در خوزستان

 جمعی از فعالان قرآنی استان خوزستان همزمان با ماه مبارک رمضان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

 در این دیدار آقای نیلدرار قاری قرآن کریم به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت و در ادامه نیز از آقای خسرجی، مربی یکصد حافظ قرآن و خانم سبزه زاری، نفر اول هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام از سوی نماینده ولی فقیه در خوزستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

 در ادامه این مراسم معنوی گروه تواشیح مصباح الهدی آبادان به اجرا پرداختند و در پایان نیز قاریان برجسته دیگری از جمله آقای شوکاوی و حسینی به تلاوت آیات نورانی قران کریم پرداختند.

 پایان بخش نشست فعالان قرآنی استان خوزستان، اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان بود.

 

 لزوم آمادگی انسان برای بهره مندی از شب های قدر

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در دیدار فعالان قرآنی استان خوزستان همزمان با ماه مبارک رمضان با قرائت آیات سوره قدر، اظهار داشت: انسان تلاش کند که خود را برای استفاده از شب های قدر آماده و مهیا کند.

 وی با اشاره به اینکه اگر انسان در شب های قدر تلاش کند، قطعا برای یک سال بار خود را خواهد بست، بیان کرد: در شب های قدر قطعا وجود امام عصر(عج) محل وجوع و نزول ملائکه الهی است.

 در بخشی از این دیدار، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی بلادیان، مسئول کارگروه قرآنی دفتر نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به برگزاری شش محفل قرآنی محوری باوجود محدودیت های کرونایی، اظهار داشت:

 وی با اشاره به حمایت در برگزاری محفل های قرآنی و ارتباط با پیشکسوتان فعال در زمینه قرآن کریم، عنوان کرد: دوره مهارت افزایی تفسیر قرآن نیز با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی برگزار و سطح سه تفسیر نیز در حوزه علمیه برادران راه اندازی شد.

 

 

  • ۰۱/۰۲/۰۵
  • با مردم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی