آخرین اخبار

  • ۰
  • ۰


با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان؛

 همایش تقدیر از مبلغان نمونه استان برگزار شد

 همایش تقدیر از مبلغان نمونه استان در عرصه های گوناگون با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

 در این همایش حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار داشت: منبر همچنان کارکرد مخصوص به خود را دارد که باید با مخاطب شناسی، آشنایی با روش های جدید، نیاز سنجی و سخن گفتن بر اساس آن و ارتباط با نسل جوان وارد این عرصه شد.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه دشمن برای اقدام شوم خود در این استان سرمایه گذاری و طمع کرده است، افزود: باید با حضور جدی و جهاد تببین که حداقل ۴۰ موضوع بروز دارد به مقابله با او بپردازیم. باید نگاه کرد که دشمن کجا آتش تهیه می ریزد و کجا دست گذاشته و تمرکز کرده، آن نقاط را مورد توجه جدی قرار داد.

 امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه منبر پر محتوا و قوی یکی از عوامل مصونیت بخشی به نسل جوان در برابر شبهات است، گفت: اگر بنیه اعتقادی جوانان ما تقویت شود به راحتی تحت تاثیر القای شبهات قرار نمی گیرند، از این رو نباید منبرهای ما به قصه و داستان ختم شود بلکه باید متناسب با نیازهای روز تنظیم و ارائه شود.

🔹 در این مراسم از مبلغین نمونه در محورهای معاشرت و زیست مردمی، امام جماعت موفق، تهذیب و تربیت، خدمات اجتماعی تقدیر و از ۲۲ مبلغ عرصه مبارزه با ویروس کرونا در قالب طرح طاهرین آرامستان نیز قدردانی شد.

 

  • ۰۱/۰۱/۱۹
  • با مردم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی