آخرین اخبار

  • ۰
  • ۰



 به ریاست نماینده ولی فقیه در خوزستان؛

 نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان برگزار شد

 نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و حضور اعضای شهرستانی به میزبانی دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد.

 در این جلسه ابتدا آیاتی چند از کلام الله مجید قرائت شد و در ادامه دبیر شورا به طرح موضوع پرداخت و هر کدام از اعضای شوراهای شهرستانی استان خوزستان نیز به بیان نقطه نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.

"تقویت فرهنگ کار و کارآفرینی" موضوعی بود که پیرامون استمرار نشست قبلی به عنوان اولویت تعیین شده از سوی کارگروه تخصصی شورای فرهنگ عمومی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

 در نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان علاوه بر اعضای استانی شورا، رؤسای شهرستانی شورا نیز حضور داشتند و هر کدام نیز به بیان دغدغه ها و مسائل شهرستانی پرداختند.

 

 

 رفع مشکل اشتغال، سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می شود

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در حاشیه نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان با تبریک اعیاد ماه شعبان، اظهار داشت: میلاد پر خیر و برکت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را مخصوصا به جوانان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

 وی با اشاره به برگزاری چندمین جلسه شورای فرهنگ عمومی با محوریت‌های مختلف از جمله مساله مهم "اشتغال"، خاطرنشان کرد: این موضوع دغدغه خانواده ها و جوانان است که یکی از رسالت‌های این شورا مساله فرهنگ اشتغال می‌باشد.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه درخصوص اشتغال کار اجرایی دست ما نیست بلکه مسأله فرهنگ برعهده ما است، گفت: در استان و کشور به میزان قابل توجهی ظرفیت‌های اشتغال وجود دارد اما فرهنگ اشتغال وجود ندارد.

 امام جمعه اهواز ادامه داد: اگر فرهنگ اشتغال ایجاد شود، به اعتقاد ما جوانی در استان خوزستان بیکار نخواهد بود. اگر یک نفر مهارت و اراده لازم را داشته باشد، مسئولان نیز بستر کار را فراهم کنند، بازار نیز وجود داشته باشد، قطعا خانواده جوان از آن کار استقبال خواهند کرد.

 وی با اشاره به اینکه وقتی اشتغال در جامعه فراهم شود، قطعا بزهکاری ها، آمار طلاق، اعتیاد و دیگر آسیب ها کاهش پیدا می کند، اظهار داشت: این نشست استمرار جلسه قبلی با محوریت  "فرهنگ کار و کارآفرینی"  است.

 

  • ۰۱/۰۱/۱۸
  • با مردم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی