آخرین اخبار

  • ۰
  • ۰


 دیدار مدیران شهری با امام جمعه اهواز

 شهردار، اعضای شورای شهر، معاون عمرانی استاندار خوزستان و شهرداران مناطق شهرداری اهواز با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کردند.

 در این دیدار متولیان امر به ارائه گزارشی از اقدامات شهرداری از جمله ساماندهی و زیبا سازی ورودی های شهر، بودجه سال آینده با محوریت درآمد‌ها، تسهیلات بانکی و اوراق مشارکت شهرداری پرداختند.

 "حفاری سطح شهر توسط برخی شرکت‌ها مانند آبفا، قطار شهری، زیباسازی درآمدزایی، اخذ تسهیلات از بانک و برخی ارگان ها، نظافت شهر، ایجاد آمادگی برای میزبانی از مردم در تعطیلات نوروزی" از دیگر موضوع های این نشست بود.

 

 برای حل مشکلات مردم همه پای کار بیایند؛ اولویت های اهواز تعیین گردد

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در دیدار مدیران شهری ضمن توصیه به غنیمت شمردن ایام ماه رجب و تبریک اعیاد، اظهار داشت: اهواز بی رویه بزرگ شده و از نظر عمرانی کم بهره است اما مشکلات را به گردن قبلی‌ها نباید انداخت و باید مسئولیت پذیر باشیم.

 وی با اشاره به اینکه کار نباید تنها از سوی شهرداری و مجموعه شهرداری باشد، عنوان کرد: همه باید کمک کنیم، شهردار نیز چند اولویت مهم در شهر قرار دهد. توقع و انتظار مردم از شورای شهر و شهردار بیش از اینهاست.

 نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تأکید براینکه مسئولان استان باید علاوه بر انقلابی بودن؛ جهادی باشند، خاطرنشان کرد: بین معاونت فرهنگی، اجتماعی، روابط عمومی و سازمان زیبا سازی‌ شهرداری اهواز جهت سر و سامان دادن به چهره شهر یک هماهنگی ایجاد شود.

 در دیدار مدیران شهری با امام جمعه اهواز،شهردار، اعضای شورای شهر، معاون عمرانی استاندار خوزستان و شهرداران مناطق شهرداری اهواز نیز حضور داشتند.

 

  • ۰۰/۱۲/۲۳
  • با مردم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی