آخرین اخبار

  • ۰
  • ۰


حضور امام جمعه اهواز در جمع رزمندگان تیپ زرهی حضرت حجت(عج)

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز به مناسبت ایام الله دهه فجر در جمع رزمندگان سبزپوش تیپ زرهی حضرت حجت(عج) حضور پیدا کرد.

 در این مراسم علاوه بر نیروهای رسمی و سربازان، سردار سرتیپ دوم عبدالعلی صفری، فرمانده تیپ زرهی حضرت حجت(عج) و حجت الاسلام سید عبدالطیف طباطبایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیز حضور داشتند.

 

 سختی‌ها و دشواری‌های مردم ایران به واسطه سوء مدیریت است

 حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در جمع رزمندگان تیپ زرهی حضرت حجت(عج) با تبریک حلول ماه مبارک رجب، اظهار داشت: خداوند سراسر این ماه را سرشار خیر و برکت قرار داده است.

 وی با اشاره به اینکه رجب ماه ولایت، شعبان ماه رسالت و رمضان شهر الله است، عنوان کرد: تمام ایام سال برای خودسازی است اما این سه ماه ویژه هستند و اگر‌ انسان بتواند کار کند واقعا ویژه می باشد.

 نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه نماز برای انسان ترازو و میزان سنجش خود انسان است، افزود: نماز حافظ همه ارزش ها است. همه ارزش ها اگر در یک تسبیح باشند نماز به عنوان یک عمل مانند دیگر اعمال نیست بلکه نقش نخ تسبیح را دارد.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه در سال ۱۳۵۷ در عرصه پیکار با طاغوت بیرون از وجود خود موفق بوده و توانستیم تمام لشکریان طاغوت را بیرون بیاندازیم، ادامه داد: در عرصه جهاد اصغر را خوب عمل کردیم اما طاغوت درونم را خوب بیرون نریختیم.

 امام جمعه اهواز با تأکید براینکه در حق انقلاب اسلامی ایران خیلی ظلم و ستم وجود دارد، به ذکر نمونه هایی از گرانی و وضعیت اقتصادی دوران شاهناشی و انقلاب اسلامی ایران پرداخت.

 نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه سختی‌ها و دشواری‌ها به دلیل سوء مدیریت است، افزود: هر کجا یک مسئول دلسوزانه کار کرده موفق بودیم و موفقیت نیروهای مسلح نیز از این جهت است.

 

  • ۰۰/۱۱/۲۷
  • با مردم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی