آخرین اخبار

  • ۰
  • ۰


 

 مردم بخش سویسه شهرستان کارون در فضایی صمیمانه با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و به بیان دغدغه‌های خود پرداختند.

 این نشست در مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) روستای سویسه ۳ برگزار شد و در آن شماری از مردم دغدغه‌های خود را مطرح‌ و خواستار پیگیری و رسیدگی به آنها شدند.💠 اشتغال، جاده و آسفالت راه‌های ارتباطی، احداث مکان‌های ورزشی، امنیت، آب شرب، مسائل حوزه آموزش و پرورش از جمله این درخواست‌ها بود.

 در این نشست فرماندار شهرستان کارون، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیرعامل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز درخصوص موضوع‌های مطرح شده نکاتی را بیان کردند و معاونین استاندار خوزستان و شماری از مسئولان شهرستانی نیز حضور داشتند.

 همچنین در پایان نیز حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز ضمن بیان توصیه‌های دینی، بر پیگیری وعده‌های مسئولان تاکید و به برگزاری نشستی دیگر طی روزهای آینده جهت بررسی بیشتر برخی مسائل اشاره کرد.

 

 امام جمعه صدای مردم را به مسئولان می‌رساند/ فرمان رهبری مبنی بر حضور در بین مردم

 حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در دیدار صمیمی مردم بخش سویسه شهرستان کارون با اشاره به آیه قرآنی "الَّذِینَ إِنْ مَکَّنَّاهُمْ فِی الْأَرْضِ أَقَامُوا الصَّلَاةَ وَآتَوُا الزَّکَاةَ وَأَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَنَهَوْا عَنِ الْمُنْکَرِ" گفت: وقتی مؤمن تمکن پیدا می کند چهار تکلیف برعهده دارد.

 وی با اشاره به "نماز و اعطای زکات" به عنوان تکلیف بیان شده در آیه فوق، افزود: در این آیه به دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر پرداخته شده است.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: هرکجا که حضور پیدا می‌کنم به تناسب نیاز مردم مسئولان نیز حضور پیدا و به مشکلات رسیدگی می‌کنند.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد عنوان کرد: امام جمعه جایگاه اجرایی ندارد اما رهبرمعظم انقلاب به نمایندگان خودشان فرمانی داده که بین مردم حضور حاضر شویم و مشکلات را از مسئول شهرستانی تا کشوری پیگیری کنیم.🔻 وی با اشاره به این‌که امام جمعه صدای مردم را به مسئولان می‌رساند، ادامه داد: بنده هر هفته بعداز نماز جمعه تا آخرین نفر می نشینم و تلاشمان این است که مشکلات مردم را پیگیری کنیم.

 

  • ۰۰/۱۱/۰۲
  • با مردم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی